Just Another Woman's Life

Hey there! Thanks for dropping by my tree house! Take a look around and feel free to leave comments. See you around! oh ya, I just renew my template. so, a little bit messy. sorry...

E.X.A.M.



semua geng2 sekolah tengah cuti tapi aku di sini berasmara dana dengan buku. hu~~. tak pe, tunggulah aku 24hb nanti, akan ku gegar bumi johor terutamanya bumi Mersing yang mempunyai beribu kenangan itu.

bagi kawan-kawan Curtin, selamat berjuang sehingga ke saat yang terakhir... selagi ada ruang di otakmu itu, sumbatlah ia dengan ilmu yang berguna.

bagi kawan-kawan yang banyak masa dan tidak tahu nak buat ape, anda dialu-alukan untuk menyertai Pertandingan Entri Terbaik Hari Bapa 2009 yang dianjurkan oleh Sang Pelangi. cuma perlu menulis entri tentang bapamu dan jika sudah tuah ditanganmu insyaAllah akan menang. (teringin untk turut serta tapi apakan daya...)(hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih... he~)

apa-apa pun, selamat menjalani hidup sehari-hari dengan senyuman. oh ye, kalau kamu seorang yang tersenyum, itu bukan senyuman namanya. jadi, ajaklah orang lain tersenyum sekali...

10 standing ovation:

miba said...

ala.. aku xblek.. cmne nk jmpe kat Mersing :P

Anonymous said...

~senyum lebar~
^___________^

Anonymous said...

aku pon exam!!
seminggu satu paper..
aku pon stat cti 24hb..
erk..adekah aku pon curtin senanye?
haha

kN said...

zana!!! ko study kat ne?
he~

wawa n wiwi said...

gambatte kayanne(^^)v

kN said...

arigatou wawa n wiwi...

Anonymous said...

rahsia!! :P

Tinta Tuah Pengembara said...

ade orang nak balik mdersing tu

kN said...

terpaksa la menebalkan muka turun ke mersing, walaupun orang mersing tak ajak... hu~

Yazid Husain said...

good luck